Snart Så Älskade Eriksberg ,.

Publicerat 2012-06-19 12:51:09
Jag vet att ni alla var avundsjuka på min lyxiga lunch igår & tänkte att stekt ägg är ju rätt gott ändå & får följa med idag också. Men omelett kommer jag aldrig gilla, så 1 ägg räcker. Hur kan man ens äta omellett ? Usch !
Jag smygtränade imorse. Jag vet - man ska vila, men jag är inte bra på det. Ur kass rent ut sagt. Så jag körde 2 varv runt cirkelgymmet & fick upp puls & svett till högstadiet. Jösse. Men nu är det skönt & jag kommer överleva även denna dagen. Nu ska jag iväg till jobbet & titta när det möbleras om. Snart är ombyggnationen klar i Eriksberg, men jag måste rynka på ögonbrynen & undra varför vi ska vara där när vi inte behöver lyfta, hamra, spika, måla & när gymmarna inte ens får hälsa på. För att sälja kort & för gruppträningen antar jag. Men jag tycker alla skulle få 3 dagars paus.
Ha en skön dag !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!