Jag betyder mest.

Publicerat 2015-01-16 22:56:08
Det är en så himla lustig känsla. Att betyda så mycket för någon. Att vara någons värld och någons allt. Bokstavligt talat. Att någon lyser upp när du visar dig och lyssnar efter din röst i rummet. 
Att denna någon lägger allt i dina händer och litar på allt du gör. 

Livet som mamma är underbart och jag hade aldrig kunnat föreställa mig den här känslan innan jag fick barn. 
Hon avgudar mig och jag henne. Hon är mitt allt och jag skulle göra vad som helst för henne. 

Du som inte är förälder har ingen aning. Och det säger jag inte för att vara elak, utan för att du har så mycket att se fram emot. 
Du vet att du kommer älska ditt barn, men det är en speciell och ovillkorlig kärlek. En kärlek som aldrig tar slut och som blir starkare för var dag. 

Jag hoppas alla i världen får känna vad jag känner varje dag, någon dag.




Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!