a few days in Brisbane;

Publicerat 2009-08-24 14:12:22
Good evening ladies & gentlemen !

Då har man varit på sin första jobb intervju . Min första & antagligen sista på ett tag - nu ska jag börja jobba på Myer här i Brisbane & sälja smink, parfymer & andra krämer från en massa kända märken. Kul lär jag ju ha iallafall !
Är dock skit nervös inför imorgon - då ska vi köra rollspel som handlar om att kunna sälja till kunderna. Och ja, ni förstår ju att allting är på engelska antar jag ?
Tydligen ska allting vara jätte strikt vilket gör det ännu jobbigare . Men men, pengar i slutänden får man ju hoppas på.

Nu ska vi sova var det tänkt - en tidig kväll i veckan får man väl ha ? Jobbet & skolan väntar imorgon så förhoppningsvis blir det inte lika jobbig värme som idag ... Vem klagade ?

Här kommer lite suddiga bilder från de senaste dagarna - huvudsaken är ju att de kommer upp , eller ?




Jag har inte tänkt på det, men månen här har trillat ner :(


Internt. Väldigt internt.

Jaha ? Hur gör resten då ?



Love, M <3

Allmänt // 2 kommentarer




Mamma

Vilka fina bilder och Grattis till jobbet - bra gjort!

Puss & Kram

2009-08-24 22:14:42
En gammal van fran allan

jag saknar dig, just so you knooow

2009-08-25 03:41:31



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!