i know a total secret;

Publicerat 2009-08-07 10:28:53
God morgon ! 

Tio över 7 var klockan när jag vaknade imorse, tjugo över var jag ute & sprang i värmen.

Jag ville helt enkelt bara skriva ett inlägg om att jag vet världens bästa hemlighet som ingen annan vet än ! Ni får veta snart, det är bara positivt :)

Nu ska jag kila till Kungsmässan med syster, 1 timme där har jag gett henne - sen orkar jag inte mer.

Lycklig är jag iallafall !

Ha en toppen dag !

Love, M <3
Allmänt // 2 kommentarer




Katrin

Du gör mig mer än nyfiken.... och om du har tråkigt idag får du gärna joina mig occh några i stan på ett glas. Vi skulle ju egentligen haft en dejt idag! Men vi får ta igen det i Rom om inget annat ;) Tääääänk så nära det är!! Och hoppas du mår lite bättre i alla fall och du kan ju inte säga a och inte b....... buuuuuuh! ;)

2009-08-07 18:21:16
Viktoria Sundberg

I know your secret;) hehe.. Såå otroligt roligt.. Hoppas de blir så bara.. =)

2009-08-07 22:26:21 http://blackblackangel.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!