Australiens Regnperiod

Publicerat 2010-04-21 01:27:53
Regnet det bara öser neeeeer ...

Vi trodde aldrig att Australiens regnperiod skulle hålla i sig så här länge & med många härliga monar det sista så hade vi liksom hoppas att vi var förbi det stadiet.

Idag vaknade jag upp med ett riktigt sug att få ta mig en powerwalk i härliga höst vädret men möttes istället av en flod som öste ner från himlen. Det är blött precis överallt & har inte slutat regna än. Det har bildats ett hav precis nedanför oss på altanen & dimman ligger som ett täckte över staden.

Jag hade kunnat gå till gymmet, men eftersom jag är ledig till klockan 7 ikväll så ger detta mig ett tillfälle att ha en lugn morgon & spara träningen till lite senare.

Nu blir det gröt & goda mackor. Puss !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!