Efter träningen Mat

Publicerat 2010-04-20 12:51:53
Hej !

Snart börjar Grey's Anathomy så jag ska krypa ner i mina myskläder & äta mina efter träningen-smörgåsar tillsammans med en kopp kaffe & förhoppningsvis Robin :) Han är ju inte mycket för de där serierna, men får han en massage så ändras det nog ganska snabbt, hehe ...

Tänkte bara tipsa om ett nyttigt mål som ni kan äta efter att ni tränat senare under dagen. Då ska man ju som ni vet inte äta så mycket kolhydrater så detta blir perfekt ! Detta gör jag genom en bild & en kort beskrivning :)

Ha en fortsatt bra kväll !

2 skivor pumpernickel (vet inte riktigt vad det heter på svenska - kanske likadant ? Det har iallafall en ganska fet utsida - betyder inte att det är fett ! - & är gjort av ungefär 100% frön, haha! Gott iallafall!) med äggvita & lite salt på ena (fettet sitter i äggulan - proteinet i äggvitan) & keso tillsammans med tomat på andra. För att lyxa till det la jag till lite färska melonbitar vid sidan om ! Mums !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!