Engagement Party på Vapiano

Publicerat 2010-04-10 03:00:47
God morgon !

Nu är det en super-snabb bloggning som gäller - jag trodde inte klockan var så mycket, haha !

Jag är på språng till jobbet för att köra 5 timmar på Kmart & senare ikväll 5 timmar på Vapiano. Ikväll är det nämligen ett par som är nyförlovade & har bokat hela övervåningen på restaurangen så det blir engagement party & mycket ska göras ! Det kommer ju vara fullt upp & tiden kommer gå fort. Halva restaurangen är fortfarande öppen, men vi har delats upp & jag ska ta hand om den bokade övervåningen - passar mig utmärkt ! :)

Detta inlägget didn't make sense men det var en snabb genomgång om vad som händer idag :) Nu måste jag kila ! Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!