Granatgröt

Publicerat 2010-04-16 01:13:07
God morgon alla morgonpigga australiensare & trötta svenskar !

Morgonen här började som vanligt (nuförtiden) med ett träningspass. Det bar av till gymmet där jag körde intervall träning i 40 minuter & lite mage. Det är inte klokt vad duktig man känner sig efteråt !

Frukosten idag kommer vara gröt som vanligt men med en liten förändring. Jag tänkte nämligen testa pomegranate eller granatäpple som det också kallas. Tror detta kan vara riktigt gott att blanda i. Efter frukosten är det jobb i 4 timmar som gäller, 3 timmars rast & ytterliggare 4 timmar ikväll.

Det är molnigt här i Brisbane & trots de 18 grader som känns ute så är det inte kallare än Canberra. Molnen börjar bli lite glesare nu så det hade inte förvånat mig om solen sticker fram lite senare.

Nu ska väderkvinnan in i duschen & sen blir det frukost - åh, vad magen kurrar !

Kram !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!