Hur kan något så gott vara så jobbigt ?

Publicerat 2010-04-16 06:45:05
Hej !

Nu är jag hemma igen, det blev visst bara ett 3 timmars pass nu på förmiddagen, men kanske 5 ikväll istället. 3 timmar gick iallafall riktigt fort då alarmet satte igång & hela restaurangen trodde att det började brinna. Lite smått med panik där förstår jag, hehe :)

Tänkte bara slänga upp en bild på granatäpplet - hur det ser ut när man delat det. Jag måste säga att jag inte blev ett stort fan av det eftersom det skvätte överallt. Det fanns inte en spot som var utan saft. Det var lite synd & jag förstår inte riktigt varför det blir så, men men. Gott var det iallafall så jag får väl bara hitta på något annat sätt att äta det på :) Granatäpple innehåller mycket antioxidanter & sägs kunna motverka både den ena & den andra sjukdomen så det är ju toppen om jag lyckas komma på något litet knep, haha :) När du äter ett granatäpple kommer du märka att det påminner mycket om passionsfrukt. Inte smaken, men just kärnorna (i båda frukterna äter du bara kärnorna) - det knastrar så gott i munnen !

Nu ska jag göra något för att fördriva tiden. Vänner sitter redan i datorn så det blir en bra avkoppling. Ha en bra fortsatt dag ! Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!