Inget kan gå fel nu

Publicerat 2010-04-08 02:19:27
God morgon !

Vilken toppen start på dagen jag har haft ! Det är alldeles lagom varmt ute idag (känns som en väldigt varmt vår-dag i Sverige) så jag började dagen med en lång promenad efter att ha följt Robin halvvägs till skolan. Jag blev varm på ett skönt sätt trots att jag körde på en lugnare Powerwalk. Innan jag tog hissen upp till våran våningen fick jag hämtat posten också där ett brev från mormor väntade. Jag vet inte vad det är med mig och brev från mormor - men jag får alltid tårar i ögonen. Känslosam kallas det med ett finare ord. Sen blev det kaffe och lite dator tid. Hade fått ett grymt recommendation letter från ägaren på restaurangen som gjorde att jag faktiskt längtar lite till att få jobba nu, haha !

Efter kaffen hoppade jag in i duschen och har nu sminkat mig och dragit på mig arbetskläderna så nu är jag fit for fight - gröten slank ner som vanligt och det är inte klokt vad mätt jag blir av så lite nuförtiden - skönt !

Jag jobbar fram till klockan 2 (väldigt kort pass idag, men eftersom jag börjar 7 imorgon bitti & jobbar till halv 10 på kvällen så får det vara värt det, haha!) så efter det ska jag träffa Sandra, Lani & Anne för en lunch.

Underbara dag - idag kan inget gå fel !

Ha en bra dag kära läsare ! Kram kram !

Ps. För att få er att förstå hur bra jag känner mig idag så kan jag även tillägga att jag sminkade mig idag, haha ! I vanliga fall blir det ju oftast bara mascara, men idag åkte det på ögonskugga, rouce & eyeliner - hur ska denna dagen sluta ? :)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!