The Cheesecake Factory

Publicerat 2010-04-22 01:40:32
Och så var det morgon igen !

Igår kväll när vi la oss för att sova så sa jag till Robin att det känns som om vi går & lägger oss hela tiden. Att det alltid är kväll & att vi hela tiden vaknar upp till en nya dag. Det måste ju ändå betyda att dagarna går ganska fort & att det inte är långt kvar till USA nu ! En sak som jag kommit på att jag längtar efter är The Cheesecake Factory som vi ska besöka när vi är i Los Angeles. Det ska bli roligt att visa Robin & även få smaka på en & annan cheesecake. Mums ! Minns jag inte fel så serverar de ju även vanlig mat där också, så då kan man ju ta denna underbara 1200-kalori-feta-bakelse i samband med middagen. Vi får se !

Här har det varit träning på morgonen. Något är fel på våra gymkort - betalningen vill inte gå igenom, men pretty boy (som jag & Robin kallar honom - hans knallblå ögon mot hans brunbrända hud får honom att tro sig så fruktansvärt mycket ! Usch ! ) släpper så snällt in oss ändå, haha ! Det är ju faktiskt inte vårat fel :)

Det ska duschas nu & sen ska jag sätta igång med frukosten & sätta mig ner med min bok. Just nu läser jag Sophie Kinsella's bok "Mina Hemligheter". Hon är en underbar författare & jag rekommenderar alla hennes böcker starkt !

Dusch, dusch, dusch ! Ha en bra dag ! Kram !



Morgonpigg tjej utan smink ! Sikken underbar syn va !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!