Twilight New Moon

Publicerat 2010-04-25 09:18:21
Idag har det inte varit en bra dag att blogga. Egentligen borde den ju ha varit super med tanke på hur otroligt mycket vi haft att göra (inte med andra ord) men jag har inte känt någon lust helt enkelt. Förhoppningsvis kommer det senare, då ska ni få en liten sammanfattning av gårdagen :)

Men nu blir det middag & mys i soffan. Jag ska sätta på en av presenterna jag fick igår: Twilight New Moon. Åh, jag älskar den filmen ! Vi får väl se om Robin smyger sig ner eller inte trots hans Twilight-strejk ... Ha en mysig eftermiddag ! Kram !

Allmänt // 3 kommentarer




Veronica

Hej stumpelumpan =) Hoppas allt är bra med er =) Jag och min syster ska till New York. När ska ni dit? Puss

Veronica

Vad duktig du är!! Men det lönar sig till slut eller hur? =) Jo det är bara fint. Jobbar och står i men vill du ge oss lite värme? hehe. Gumman vi är i New York i slutet på Augusti =( Men vi måste ses när du kommer hem!!!!!! Pusssar

Din älskade syster

Åhh... den filmen som är så braa, nu blev jag lite avundsjuk...:)Ha det så myysigt i soffan med mat & film:D

Puss och kram - skumbanan

2010-04-25 14:54:12



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!