Jul, Jul, Jul - Spinning ..

Publicerat 2010-12-26 08:15:48
God morgon !

Hur har julen varit ? Jag känner att jag inte har suttit still en sekund utan bara har jobbat, varit på språng från ena julbordet till det andra - men jag klagar inte :) När jag inte har jobbat så har jag fått mer tid med nära & kära än vanligt - mysigt !

Nu har det varit julbord, julmat & godsaker i 3 fulla dagar, men idag tar det slut. Jag känner att skinkan går väl ann ett tag till, men annars tröttnar man lite på julmat efter ett tag ? Ändå börjar man längtar till jul redan i februari igen, haha. Idag är det iallafall dags för riktig mat & även ett gympass ska klämmas in - SKÖNT ! Det blir spinning 12:15-13:15 & innan det lite skrotlyft. Det ska bli härligt att svettas lite & bli av med skinkan som ersatt baken.

Jag är ledig i 4 hela dagar. 4 dagar. Åh, vad bra !

Vad gör ni nu efter jul ? Längtar till ett nytt år ?




Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!