Rocky Road - Julens Frestelse

Publicerat 2010-12-22 09:01:42
Hej !

Det blev lite bakning igår trots allt, haha. Jag var visst inte för trött när det kom till kritan .. Först började jag med trillingnöt, men det var så enkelt så jag fortsatte med att smälta skumtomtar till skumtomte-fudge. När jag sen insåg att kvällen var ung så fortsatte jag också med att göra Bounty-praliner & den klassiska Rocky Road. Det var först gången jag åt Rocky Road överhuvudtaget & jag måste ju säga att jag förstår varför den räknas till en av de godare kakorna på jul ... Mums !
Efter bakandet utmanade Robin mig i frågesport. Vi började med Kost & Hälsa, där han var otroligt duktig, men där jag vann & sen skulle vi köra Städer i Europa - min absolut svagaste sida. Jag kunde ingenting .. Nu får man väl köra ett sånt race ett par gånger i veckan för att bli lite allmänbildad :) Disney jämnade iallafall ut resultaten i slutet ..

Idag blir det 10 timmars jobb & sen träning ikväll. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig igenom den här dagen med tanke på att jag somnade om si så där 30 gånger imorse, men jag antar att man kan om man bara vill :)

Vad ska ni hitta på en dag som denna & hur många längtar inte till julafton ?



Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!