2 veckor är ganska kort asså

Publicerat 2010-07-04 09:31:14
Herregud. Vi har tänkt mycket på hemresan, men tanken att du anländer på Fiji's flygplats om EXAKT 2 veckor är skrämmande. Om 2 veckor från idag så har vi lämnat våran hemstad som vi kallade det idag. Detta har ju varit hemma ett bra tag för oss nu. Man har gjort så himla mycket under året & det känns både bra & dåligt att få röra på sig. Vi har pratat mycket om att man antagligen stannat här i Australien om avståndet till Sverige inte varit 2 dagars flygväg - det är helt enkelt för långt borta från allting. Att inte ha fått träffa sin familj på 1 år är en konstig känsla. Väldigt konstig.
När jag för första gången kom till Australien kändes det lite som semester - det känns som om dessa 2 sista veckorna kommer kännas precis likadant. Vi kommer vilja hitta på så mycket saker som vi har 'missat' under året & ska ta igen lite soltimmar, haha ! En hel del ute-aktiviteter det vill säga :)

Idag hade vi en super mysig dag, men vad tror ni inte jag glömde ? Kameran. Vi kom utanför dörren & när vi gått en ganska bra bit (en bit man gärna inte väljer att gå tillbaka för en kamera för...) så säger jag;
- "Åh, vi skulle ha tagit kameran med oss!"
Robin\s svar:
- "Tog du inte med dig kameran ? När vi för en gångs skull hittar på något ..."
Haha, det var inte riktigt meningen & det hade nog blivit ett par fina bilder. Bättre lycka nästa gång !
Dagen avslutades med Magnum's nya glass Gold & jag kan inte mer än att ge den 5/5 - så himla god !

Kram !
Magnum Gold?! - Glasskoll.se Photo by Glassmannen
Magnum Gold?! - Glasskoll.se Photo by Glassmannen
Bilderna är lånade från glasskoll.se som ni kanske ser, hihi :)

Australien // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!