David Hasselhoff i Downtown

Publicerat 2010-07-21 18:12:57
God morgon !

Med varsin kaffe sitter vi nu i lobbyn - hemkomna från en underbart god frukost på ett (eller 2 - vi ville äta olika, haha!) café lite längre bort.

Vädret är kanske inget att hurra för här idag - mulet & grått - men så såg det ju ut igår morse också, trots detta fick vi mer färg än väntat :) Vädret är inget problem dock, vi åker vidare till Chicago om ett par timmar så det kan regna bäst det vill, haha !

Så, vi har alltså varit i LA ett par dagar nu - i Hollywood, Santa Monica, Venice, Beverly Hills, Bel Air - men inte en enda kändis så långt ögat kan nå.
När vi igår kväll trodde att vi skulle åka hem utan en skymt av stjärnorna så får vi se två inspelningar pågå nere i Downtown - en för ett kommande serie & (tro det eller ej) DAVID HASSELHOFF ! Haha, jag vet inte om jag skulle skratta eller gråta. Gubben stod & shakade loss mitt på gatan till hans cover på hooked on a feeling. Robin bokstavligen sprang hem & hämtade kameran (som han påstod att JAG glömde, haha) för att få lite bilder, så here we go...
Vi måste packa så ni får se bilderna men sen blir det inte mer bloggningen förrän om ett par timmar :) Kram kram !


Resor // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!