Go Between Bridge

Publicerat 2010-07-04 03:48:57
God morgon !

Idag lyser solen här i Brisbane & jag har precis ätit frukost efter en 45 min promenad - härligt !

Det är marknad i South Bank så vi tänkte ta oss en sväng dit & kolla lite, men också på den nyöppnade Go Between Bridge (fiffigt namn va ? Jag förstår inte riktigt varför de byggde den bron .. Det finns en bro bredvid som du också kan gå på - över till andra sidan .. ). Det står en himla massa tält där & människor går av & på hela tiden - vi får helt enkelt ta reda på vad all the fuss is about :)

Nej, nu ska jag klä på mig annat än morgonrock, ni får ha en toppen dag & så hörs vi senare - förhoppningsvis med mer bilder än det kanske brukar bli, hehe :) Kram !

Australien // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!