I DO

Publicerat 2010-07-28 02:21:34

Herregud, jag tror ingen stad jag nagonsin varit i har overraskat mig sa mycket som New York. Just som nar man trott att man sett allt - sa kommer lika mycket till att se. Detta ar ingen stad du kan skapa dig ett uns till uppfattning om - du kan titta pa tusentals bilder, hora miljarder av historier eller titta pa gamla New York filmer - men i slutandan kommer du vara tvungen att komma hit for att se & skapa din egna bild.

Vi har gjort & sett mycket, mer hinner jag nog inte saga. Det star folk i vantan pa datorn sa det far bli ett inlagg lite senare om allt som ar vart att se i denna fantasi-stad.

Storstads-stress ? Nej, nej - bara tjejer som alskar att shoppa !


Resor // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!