Mt Coot-tha

Publicerat 2010-07-11 04:38:20
God morgon !

Klockan har precis slagit 12.30 här, men det känns som om vi precis steg upp - trots att vi varit vakna sen 9 ... Vet inte riktigt vart tiden har tagit vägen ...

Igår eftermiddag blev det inte mycket bloggande. Robin planerade en utflykt till Mount Coot-tha - en utkiks plats som visar hela Brisbane & lite till om man säger så :) Man såg till och med ut till havet - detta, som ni förstår, är en ganska bra bit ifrån oss. Vi hade en underbar dag trots att det blåste ganska kallt där uppe & jag var helt slut när jag kom hem. Det blev sängdags vid 21-21.30 tiden, haha, trött som sagt. Här är några bilder - ska se om jag kanske kan få video-klippen att fungera också, vi hade en fin sightseeing kan jag lova - haha !

Hursomhelst var denna dagen en mycket bra avslutning på vårat äventyr här i Australien - Tack älskling !

Kram !

Där bor vi alltså. Jag stod & letade efter våran byggnad åt andra hållet - med mitt grymma lokalsinne så insåg jag inte att den faktiskt låg mitt i smeten.
Haha, den här bilden är så fruktansvärt söt ! Man kan riktigt se hur kallt Robin tyckte att det var. Som man brukar säga: 'en bild säger mer än tusen ord' - så sant, så sant.

Australien // 1 kommentarer




lucke

Tjenare, händer idag? :)

2010-07-11 05:13:54 http://modegrabben.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!