Mycket händer nu

Publicerat 2010-07-15 09:54:34
Hej !

Det har inte funnits mycket tid att blogga på de senaste dagarna - that's for sure. Igår var det städning, inspektion & lägenhetsvisning plus ett Body Pump pass för att clear my head. Det var en händelserik dag & trots att vi var uppe klockan 7 så var vi inte i sängs förrän vid 22.30-23.00 (det är VÄLDIGT sent för mig sorgligt nog, haha. Jag är alltid i säng vid 9 & ligger & läser till halv 10 - sen är jag helt väck, haha ! ). Det blev alltså en lång dag men också väldigt skönt att ha haft allt det gjort :)

Idag umgicks jag med Lani & Sandra för sista gången på väldigt länge. Vi åt brunch & gick på bio (Eclipse såklart - behöver jag säga hur mycket jag älskade den ? Mycket bättre än 2an ! ) & grät lite & tjöta lite. De hade satt ihop en skiva med massa låtar som påminner om oss - jätte fint & ett underbart fodral som jag får fota lite senare :) Det var en sorglig men rolig dag. Vi kommer ju ses igen !

Nu har jag precis varit & köpt lite 'plock-mat' som jag & Robin ska ha ikväll. Lite mögelost, kex, parma, öl-korv, päron & kyckling. Gott, gott ! Så ikväll blir det en lugn kväll & vi ska bara prata om dagarna vi har kvar här & framför oss. Åh, vad jag längtar. Kram på er !

Visst ser det gott ut ? Idag fick det bli en billigare variant dock, hehe :)

Australien // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!