Sötsug Nivå 1

Publicerat 2010-07-01 10:00:06
Hej !

Det har varit 3 onyttiga dagar den här veckan med godis & annat gott - det känns nu. Trots att den 3:e dagen var idag & magen redan har fått sin dos av det goda, så känner jag ett rejält sötsug. Har dämpat det lite med god yoghurt, bär & lite päron bitar så det är på väg att gå över, tur det för godis affären ligger alldeles för nära, haha :)

Jag sitter & kollar på 'vem vill bli miljonär?' eftersom Robin har stuckit in till stan för sin graduation. Jag känner mig inte riktig pigg & kry fortfarande så jag orkade inte följa med ikväll. Ska krypa upp i sängen & läsa lite hade jag tänkt, älskar ju min bok ! Klockan är bara barnet ännu dock så jag ska se om jag kanske kan ge mig ut på en liten promenad. Skönt.

Ha en bra kväll ! Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!