Välkomna !

Publicerat 2010-06-11 03:48:30
God morgon !

Först & främst vill jag passa på att säga välkomna till alla nya läsare som har hittat hit till bloggen ! Det är alltid roligt när den där lilla mätaren höjs lite grann & jag är såklart jätte nyfiken på vilka som hittat hit & hur ! Lämna gärna en kommentar eller fråga frågor om det är något speciellt som ni sitter & gnager på :) Hade varit roligt !

Morgonen här började med en löprunda på 6,3 km & under den lilla promenaden tillbaka så satte jag mig på en bänk vid vattnet en stund. Det var underbart härligt att bara få sitta där & tänka & planera (skriver ett separat inlägg om den stora överraskningen direkt efter det här!) inför kommande händelser. Tanken slog mig också att jag måste köpa nya löparskor & en pulsklocka, men jag har svårt att bestämma mig för vilka skor & vilket märke på pulsklockan. Någon som har antingen ett par skor eller en klocka som ni är stolta & nöjda med ? Hade varit super att få in lite tips !

Idag ska jag även på en Zumba klass för första gången - kände att jag faktiskt måste prova den då många säger att den är så otroligt rolig & bränner många kalorier. Efter klassen blir det direkt hem för dusch & sminkning för sen ska vi ut & äta med 2 kompisar på en restaurang som heter Libertine. Mysigt & en perfekt avslutning på denna fredagen :)

Men nu: städning. Imorgon kommer det någon & ska titta på lägenheten så det måste göras iordning. Kläder på golvet & i taket känns det inte som att de är så intresserade av ... Kram !

Eftersom det har blivit ganska (!) kallt här i Brisbane så har man klätt staden i garn & 'kläder'. Idag fick jag äntligen chansen att ta kort på det !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!