Vatten-smoothie

Publicerat 2010-06-28 06:44:53
Nu är jag hemma igen efter ett par timmar i stan. Har hunnit käka god lunch & fått i mig min dagliga dos av kaviar, haha ! På tal om konstiga saker - jag dricker inte vatten ur vanliga glas har jag kommit på. Bara för att jag vill ha ett större glas så tar jag det i en av mina smoothies-glas - liten knäpp idé kanske ...
Solen lyser ute & jag kan inget annat än att ta mig ut på en kort promenad & sätta mig på en bänk vid vattnet - lodis som jag är :) Kram !
Mumsig sallad med tonfisk, spenat, gurka, äpple, röd lök, paprika, avokado & goda kryddor !

Knäckemackor till detta; en med keso & cayennepeppar & en hel-svensk med ägg & kaviar !

Recept // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!