Bästa starten på en morgon !

Publicerat 2010-09-27 08:27:43
God morgon !

Denna härliga & lite, lite soliga dag börjar vi på bästa möjliga sätt: vi betalar räkningar.
Innan de mörka molnen lite längre bort kommer bärandes med vatten så hade jag tänkt ta en promenad iallafall. På en 45-60 minuter, för att komma igång uppe i hjärnbanken. Den behöver & bör heller inte vara igång när man betalar räkningar ändå, så jag börjar med det tråkiga.

Ska man orka träna innan jobbet idag ? Jag har fortfarande träningsvärk i hela kroppen, men det sägs ju vara bästa medicinen då ? Äh, vi får se. Har en del att göra, men jag tycker att träningen borde ingå.
Räkningar - promenad - & sen får vi helt enkelt se :) Kram kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!