Brödoman

Publicerat 2010-09-09 08:46:26
God morgon !

Idag blev det minsann inget 'gå-upp-tidigt-för-att-röra-på-sig-innan-frukost'. Jag ska jobba 10 timmar & vet att av bara det så kommer jag vara mer än seg i benen ikväll, så varför förvärra det genom att piska dom denna morgon ? :)

Jag har precis avnjutit en fruktansvärt god frukost. Igår fick jag 3 olika nybakta-brödlimpor med mig hem; 1 fylld med nötter & bär, 1 grov limpa med krispig utsida & mjuk insida (både min & Robban's favorit, haha! Kriget börjar först när vi får veta vem som får den sista brödskivan antar jag, haha!) & sen en liten grekisk-limpa. Det blev 3 skivor av de 2 förstnämnda & sen lite müsli med bär & kesella i. Jag är så fruktansvärt mätt, men hade jag inte haft pli på mig själv så hade jag kunnat trycka i mig ännu en brödskiva ;) BRÖDOMAN kan ni kalla mig :)

Just det ! Det blev inte mycket till bloggning igår eftermiddag - jag blev nämligen inringd till att jobba ett skift mellan 17-22 & lämnade våran kära lägenhet vid 4 - bara så ni vet :)

Nej, nu ska jag ta mig vidare ! Måste borsta tänderna & få bort alla de förbaskade linfröna som alltid fastnar mellan tänderna. Eller så låter jag dom sitta kvar ? Det är ju fruktansvärt sexigt menar jag ... Kram !

Denna snygga bilden bjuder jag på ! Ser ni linfröna där ? Utstickandes mellan tänderna. Man ser ju ut som en 90-åring kärring med alldeles för mycket tandsten ..

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!