Man kan om man vill !

Publicerat 2010-09-23 05:32:23
Det är det enda jag har att säga den morgon.

Klockan 5 ringde klockan imorse & jag trodde inte ens att jag skulle orka gå upp - 10 minuter senare var jag på löpande fötter & har nu tagit en kort, men härlig runda. Idag blev det under 3 km sträcket, men lika stolt är jag för det; jag gick faktiskt upp 2 timmar innan tuppen för att dra igång mig själv - nu kommer jag ju känna mig grym hela dagen !

På tal om dagen; idag är det frukost-möte klockan 7 med BNI, vilket jag & mamma ska gå på. Ska bli riktigt intressant & trots att jag är nervös inför min presentation som kostrådgivare så tycker jag det kommer bli skoj ! Man får helt enkelt träna bort den där lilla fegheten hos sig själv & hur gör man det bättre om inte att möta den halvvägs ?

Men om jag ska kunna stå rak i ryggen & le utåt så måste jag nog se bättre ut än vad jag gör för tillfället; mysdräkt, andfådd & med svetten rinnandes ner för ryggen tror jag inte gå hem hos vissa ... Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!