Mättande frukost - ja, tack !

Publicerat 2010-09-06 19:25:22
Hej !

Medan pastagratängen & laxen står & puttrar i ugnen så ska jag passa på att slänga upp en bild på dagens frukost. Det var så himla gott, enkelt att göra, nyttigt & helt enkelt världens bästa tips :) !

Jag ska försöka ringa mormor nu & se om hon har något för sig imorgon - annars åker jag dit & spenderar natten med min älskade mormor, lagar god mat & hoppas på ugnspannkaka till lunch, haha ! Robin ska ju gotta sig i Smögen så jag ville göra något liknande - även om tid med mormor är ovärderligt :)

Ringa var det, ja ! Kram !

Osötad musli i botten (havregryn, russin, corn flakes & rispuffar), toppad med bär & en klick kesella 1%. Till detta blev det lite mjölk & jag la i några rågflingor med vanilj över också :) Gott, gott ! Ta gärna ett ägg till - det mättar i flera timmar ! :)

Recept // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!