Migthy Leaf

Publicerat 2010-09-14 08:25:10
God morgon !

Blä, förkylningen har inte gett med sig under natten, men jag måste säga att jag iallafall inte känner mig sämre & det är ju ett plus. Nivån är ungefär densamma som igår.

På jobbet igår så tog jag med mig några nya te-sorter hem. Vi kommer eventuellt börja sälja de här i förbutiken där jag jobbar så då måste jag ju veta vilka jag kan rekommendera, hehe ;)
Jag har inte druckit något av det än, men det står här & drar sig & luktar ljuvlig vanilj. Påsarna har ett litet hemma-gjort stuk som jag gillar & sticker ut från många andra. De har detox-, grönt- och 'organic african'- teer bland annat & märket heter Migthy Leaf. Nej, jag tror att detta kan bli väldigt gott & passar in bra nu när jag bara vill sitta & mysa med något varmt :)

Nu ska jag sega lite till & sen är det dags för frulle. Kram !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!