Tips for Powerwalking !

Publicerat 2010-09-17 09:23:15
Hallå alla glada !

Halv 8 var jag uppe idag - det är inte klokt vad seg man har blivit nu när hösten är här, gardinerna neddragna & förkylningen har liksom tagit över hela kroppen. Men idag kände jag mig lite, lite bättre när jag vaknade så jag passade på att kickstarta kroppen direkt ! En powerwalk på ca 6 km blev det & mer än några upphostade slembollar blev det inte - kroppen sa inte emot en enda gång ! Det är skönt att känna att man orkar röra på sig igen & inte stannar inne för att man kanske blir mer sjuk - & jag är inte sjuk. Jag har ingen feber & känner mig i stort sett som alltid - det är bara hosta, tappad röst & snor som vill leka tafatt. Jag jobbar ju på ändå & vägrar ligga hemma i sängen - sånt är bara tråkigt.

Nu idag ska jag till la place - en liten överraskning som ni får reda på i eftermiddag förhoppningsvis. Jag måste bara fixa & trixa lite först, men roligt ska det bli & jag är peppad till 1000 tack vare mamma som pushat mig lite grann ;)

Men nu är det dags för frukost & sen beger jag mig ! Åh, nu längtar jag ! Kram på er & ha en vindstilla dag i blåsten !



Träning // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!