Varför får man inte säga vem man röstar på ?

Publicerat 2010-09-19 21:20:12
I min & Robin's lilla familj så är vi väldigt sociala. Vi bestämmer oss båda för att gå ut & springa - jag springer ut först & kommer tillbaka 35 minuter senare. När jag kommer in så är det ingen hemma. En stund senare kommer Robin inklampandes genom dörren - genom blöt. Mysigt för övrigt. Det visar sig att vi har sprungit i princip exakt samma väg. Sociala var det va ?

Nu ska vi laga mat (macka & yoghurt) & kolla på valvakan. Någon minut iallafall. Intressant men otrooligt tråkigt. Kan man inte göra valvakan lite roligare ? Musik, dans & uppvisningar eller roliga klipp genom åren ? Jag menar, politikerna gör ju lite ... 'udda' saker ibland om man säger så :) Hade blivit en rolig film !

Jag är hungrig & min kropp är svettig. Sånt är inte riktigt min grej så nu går jag & duschar. Ha en bra kväll Svenska folket !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!