Fredagen Är Kommen ,.

Publicerat 2011-12-30 18:05:32
Nu har vi gett oss an det. Brödet står på jäsning & ska tryckas ut om sisådär 20 minuter. 3-4 minuter för varje kaka i ugnen så det gäller att vara snabb på fötterna.

En ledig fredag har idag bestått av löprunda, träning, rakgel-shopping, snabba duschen, ännu snabbare lunch, shopping & mysfika med Amanda, handling & nu bakning. I bakgrunden står tvn på & visar Lara Croft (låter som att vi skulle ha världen snobbigaste kök där jag står i mitt perfekta förkläde, sminkat till öronen, håret i en knut, ståendes runt min köksö med jämna, knådande rörelser under tiden tvn - som förstås hänger uppe i hörnet i en av kökets alla hörn - får mig att tänka på annat. Inte sant?) & visst måste vi säga att Angelina Jolies bästa år var under just de åren - alla killar & tjejers dröm.

Den här dagen har gått otroligt fort & den här fredagen känns otroligt skön. Det har varit en underbar dag, kroppen är så där gott trött efter träning & jag känner mig tillfredsställd. Imorgon är det nyår. Vad hittar ni på ?

Kram !

Fredagsmys-tips kommer här ! Nomnom!
Ost & Chark bricka
Cheesecake till efterrätt ? Den här underbara desserten bjöd Karin & Kristoffer oss på när vi var på middag i himmelriket
Middag då ? Ugnsbakad lax med blomkålsmos slår aldrig fel !

Kost // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!