Håll I Hatten För MatInspiration ,.

Publicerat 2011-07-25 12:42:17
Hej på er !

Inte lika mycket uppdatering den senaste tiden - jag som hade ett sånt flyt ! Det blir nya tag med ny vecka som man brukar säga :)

Jag & Robin har precis kommit tillbaka från en stunds shopping. Det blev bara saker till mig & hunden; men lika glad var jag för det, haha !
Charlie fick en himla massa godsaker, men det kött-benet han gillade mest köptes det såklart bara ett av ..

Jag fick köpt ett par nya träningsbyxor & 2 nya tränings-bh:ar plus lite Mivitotal & lyckan var gjord ! 
Lunchen har precis slunkit ner & snart åker vi mot Landvetter för att hämta hem familjen ! Det är på tiden att de får känna lite på det svenska sen-sommar-vädret & inte bara en massa sol .. !

Ha det skönt så länge !

Morgonens frukost; keso med en skvätt mjölk & hackat ägg, 1 skivad banan, ½ äpple, gojibär, blåbär, hallon, kanel, psylliumfrön, linfrön & kokos on top !
Gårdagens middag ! Jag bönade & bad Karin om receptet till henne fantastiska gryta som vi åt förra helgen; igår blev det en favorit i repris ! Receptet kommer upp senare; alla måste få testa den här skönheten !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!