Segling På Marstrand.

Publicerat 2011-07-06 19:50:11
Hej på er!

Idag har jag haft minst sagt en underbar dag.
Dagen började utan springrunda (trög efter gymmet igår = kroppen fick vila), men desto mysigare med en frukost med Robins syster Louize. Vi åt frukost igår också med min syster & jag gillar where the tradition is heading. Super frukost blir en super start på dagen !

Caroline smsade mig igår & frågade vad jag tyckte om en dag på Marstrand. Vi bestämde att vi skulle ta oss ut idag, men blev lite oroliga för vädret. Vi chansade & åkte ut ändå. Vilken dag ! Vädret var strålande sol & vi tajmade in dagen med en seglartävling som pågick där ute. 3 timmar spenderade vi där innan det var dags att åka hem & ta emot våra gäster på varsitt håll. 

Nu har jag precis ätit revbensspjäll, sallad, 1 syltgrotta & lite hallon-kesella med bär. Gott, gott, gott ! Snart kommer Robin & Lazarus som ska spendera sin sista natt här. Lite tråkigt - det har verkligen varit roligt att ha honom här, & kylen har blivit rensad vilket är skönt haha ;)

Bäst att jag diskar undan lite ! Ha en skön kväll.

Kesella + yoghurt, bär, start-musli & lite honung.

Hemmagjorda syltgrotter - 150 gånger bättre än köpte, för att vara ungefär.

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!