Ungefär Sjuttioelva Gånger ,.

Publicerat 2011-07-29 07:10:04
God morgon !

Strax efter 11:30 var jag i säng igår & hade riktigt svårt att sova. Jag vände & vred på mig sjuttioelva gånger innan jag hittade en någorlunda bra position. 6:45 ringde klockan & det var dags att gå upp .. Jag tänkte hinna med en 30 min löprunda innan jobbet idag. Jag hade slappat till mig lite vad gäller att röra på benen .. Efter rundan blir det frukost med Robin (på en vardag!) innan jag pyser iväg till jobbet för ett 10 timmars skift.
Nu när man haft semester så känns det som att man skulle kunna jobba hur mycket extra som helst - undra hur länge det sitter i, haha ..

Ha en härlig dag allihopa ! Får jag tråkigt & överdrivet mycket tid så kör vi mobil blogg - det vet ni ! Kram :)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!