Frukost På Minuten.

Publicerat 2011-06-28 12:28:15
Jag tror jag börjar falla tillbaka på mina gamla grötmönster. Att först koka 1 ägg & sen färdigställa gröten tar inte mer än 12 minuter. Struntar man i ägget är du nere på 1 minut - & så mycket hinner man väl ändå lägga på en stadig & hälsosam frukost ?

För ett tag sedan gav jag min mamma en påse med linfrön på 1 kg. Hon tittade frågande på mig & sa:

- " Vad kan jag ha det här i ? "

& I don't blame her. Men sanningen är den att du kan ha linfrön i precis allt. De varken smakar eller luktar något, men har så många renande effekter. I gröten, muslin, såsen, maten, salladstopping för att bara nämna några. Så släng i linfrön i din nästa måltid !

Nu ska jag iväg på äventyr - ha en fortsatt bra dag i solen - 26 grader är inte illa pinkat för Sverige !


Kost // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!