Mycket Mat - MatDag ,.

Publicerat 2011-09-25 18:51:07
Här har ni alla mat-tokiga ! 4 matinspirations bilder från dagen idag - allt som saknas är frukosten - men visst har ni sett gröt förut ? Tänk er det med en riven nektarin på - mumma !
Efter en härlig runda på stan i 4½ timme med syster så ska jag nu sätta mig med lite teori & ha en skön & lugn söndagskväll. Bio stod på schemat först, men sen insåg vi att det finns fler dagar till det också :)
Lasagne ..
GI-sallad - vems var vems tro ? ;)
Snabba middagen; köttfärs, krossade tomater, vitlök, lök, kryddor, majs, kryddkorv & bönor - voila ! Chili con carne, typ :) Otroligt gott med en klick kesella & ostknäckemackor on the side :)
Hur kunde Gud ha låtit mig missa dessa så länge ? Upptäckta i våras & nu köper jag upp varje dadel-disk jag ser.

Kost // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!