Runkeeper vs GoogleEarth

Publicerat 2012-07-24 18:55:27
Hej på er!
 
Hoppas ni Göteborgare har det bra i solen - vilket väder vi har haft idag!
Det har hänt så mycket på jobbet att tiden gick fortare än någonsin. Jag & min kära arbetskamrat hade att göra så det räckte & blev över kan man säga; det luktade bränt på herrarnas båda toaletter & lyset hade gått, lyset i deras omklädningsrum fungerade inte under förmiddagen, lyset i hallen funkade inte ordentligt, pass saknade ledare, lyset i köket gick & vi fick en läcka genom en taklampa så fastighetsskötaren fick komma förbi i ilfart. Låter som om jag jobbar på världens mest snart ihopfallna gym - men så är inte fallet. Bara lite otur en sommardag som denna.
 
Jag tog mig precis en löptur i väntan på maten. Runkeeper mätte 4,7 km - GoogleEarth 7,2 - hur är det ens möjligt? 
 
Dags för lite gott käk ! Ha en skön eftermiddag.

Träning // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!