Blodomloppet 2012 ,.

Publicerat 2012-06-05 11:32:04
Jag sitter här & läser historier, berättelser & sammanfattningar från de som sprang Stockholm Marathon. Åh, vad jag ryser. Vilken underbar känsla det måste varit! Jag är själv så sugen att jag spricker & många tankar finns på att springa Göteborgsvarvet & ett eventuellt maraton nästa år. Lite mer tanke kring det.

Gårdagen var jätte härlig & vilka kämpar man sprang med. 1 mil är ett vanligt träningspass, men igår kändes det trögt. Jag hade kunnat prestera bättre, men det känns som om en del nervositet satte in & jag fokuserade mer på allt runt omkring än själva löpningen. Nästa lopp blir det ingen musik - den åkte av redan efter 5 km när jag insåg att bandet rund armen gav mig blodstopp. Då kändes det inte värt att ha Madonna i lurarna längre.
För oss som sprang milen så var det två 5 km varv som gällde - varav varven avslutades med en röt-backe som gick upp, upp, upp - det sköna var att den också gick rakt ner när du vill kommit till toppen :)

Efter loppet var det picknick & det var ett glatt gäng som frös i solen. Vi fick även testa den nya mjölken med extra protein & blåbärssmak - smakar som glass & är värd att testa - fruktansvärt god!

Nu bär det strax av till jobbet & 22 ikväll är jag förhoppningsvis hemma & behöver inte sätta någon klocka för imorgon är jag ledig. Låter skönt, men jag jobbar också helgen. Fast det är rätt gott med en ledig dag mitt i veckan:)
Ha en skön dag!

& frukost imorse.

Träning // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!