11 km En Fredag ,.

Publicerat 2012-05-18 17:41:40
Alltså, jobbigare har man ju haft det.
En helt ledig fredag, morgon promenad med min grymma mamma (som jag tänkte tillägna ett eget inlägg så småningom!), tråkigt-god frukost, brödbak, löprunda & nu har jag fallit pladask i soffan & funderar på hur jag skulle kunna göra den här eftermiddagen bättre. Syster är ute på promenad med Charlie, & hon är mitt sällskap ikväll. Det blir let's dance & kanske en & annan godsak. Estelle's dop är ikväll också - det är ju nästan ens plikt som svensk medborgare att glimta på den lilla sötnosen.


Efter 11 km känner jag att det börjar bli dags för mat. & vatten. Åh, vatten.

Ha en härlig fredag kväll allihopa!

Hur kan något så enkelt, & egentligen ganska tråkigt - vara så gott?

Träning // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!