Gratis box är gott.

Publicerat 2014-07-02 10:16:11
Det är en faslig väntan på att den här ungen ska komma ut (nu ska vi inte säga för mycket - jag ser gärna ändå att hon ligger där inne till v 39-40), så något måste man sysselsätta sig med under tiden.
Jag har tillbringat förmiddagen med jobb varvat med babybox-sökande (gratis är gott!) och blocket annonser på madrass och åkpåse till vår vagn.
 
Vad snål jag låter? Det är inte så att varken madrassen eller åkpåsen kostar multum, men det är alltid skönt att spara pengar. Och på miljön - för att låta som en aktivist. (arkivist? aktivist? arkivist-ost?)
 
Så nu har jag klickat hem två lådor från apoteket som jag ska försöka hämta idag. Jag var till och med så despo att jag ringde i måndags till apoteket för att kolla om den fanns inne. Men den skulle komma i veckan, och det hoppas jag är idag :)
 
Igår var det mammaträff med världens finaste mammor. De är verkligen helt underbara. Trots att vi bara träffats en gång. Jag hann dock inte dit. För att vi har en bil som blivit påbackad och måste lagas. Men det är en annan historia. De är grymma vilket som.
 
Nu ska det fortsättas jobba!
 
 

Graviditet // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!