Spjälsäng 2.0

Publicerat 2014-06-30 10:28:02
Hej på er! 

Igår spenderades det ca 3 h på IKEA i hopp om att kunna dekorera hemmet med något fint. Istället mötte jag mamma och vi fastnade på barnavdelningen - mycket bättre! Avdelningen där må inte vara så stor, men alldeles tillräcklig för att man ska kunna fylla på lillans kommande dagar. 

Mamma ville prompt köpa något som vi kommer ha mer användning för och det slutade med världens sötaste spjälsäng med matchande skötbordshylla. Och en himla massa andra saker också såklart.

Visst låter det underbart? Absolut - tills jag kom hem. Fredrick mötte mig på gatan och vi hjälptes åt (= tjejen gör minst, killen mest) att bära upp sakerna för trappen. Sen började jag skruva ihop sängen. Jag skruvade och skruvade och var alldeles lyrisk. När jag kom till näst sista skruven så inser jag att - "men, det här är ju inte den sängen?". Så det var bara att skruva ner den igen. 

Fredrick, som såg min förtvivlan (MEN jag grät inte!), hjälpte mig att lasta in sängen igen för att åka tillbaka till IKEA och byta.
Slutet gott, allting gott. 

Nu har vi iallafall världens finaste säng som väntar på att få bli använd. September får gärna snabba sig på lite. 

IKEA 699:-. 


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!