Back to Cold Mountain and the bed;

Publicerat 2008-12-26 22:28:22
Åh, nu börjar den älskade filmen 'Cold Mountain' - jag som har gått och väntat hela dagen !
Den är så mysig !

Jag har bänkat upp med vindruvor, glass och julmust - mumma ! Vindruvorna kom in för att försöka vara lite nyttig - och sen är det ju super gott också !

Visste ni för övrigt att vindruvor är jätte bra för huden ? De ger huden bra spänst och drar ihop typ 'slapp' hud osv. Bara ett tips ;)


Som ni ser så har jag inte hunnit fixa bloggen än eftersom jag kom hem för ett litet tag sen bara :) hoppas jag får tid till det imorgon !

Vad gör ni ikväll då ? :)



(jag i min supermysiga morgonrock som jag fick av Carlos i julklapp ! Bästa mysklädseln ever!)
Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!