Dagens shop(ping);

Publicerat 2008-12-29 21:37:00

Jag fick äntligen köpt min parfym ! Ni vet den där "She Wood" ? Den luktar underbart ! 
Men den var dyr som fasen - 629 kr för en väldigt, väldigt liten flaska - men helt klart värt det ! 

Träffade även Louise (en arbetskamrat) i stan så vi tog oss en fika och hon lurade i mig godis ... Jag som bestämt mig för att nästan sluta äta  det ! Även när jag kom hem så hade mamma gjort nyttig middag som mest inkluderade sallad - med choklad som efterätt ! 
Är det någon slags malin-ska-äta-godis dag idag eller ? 

Fick också köpt ett Thomas Sabo Charm Club armband idag - dock inga berlocker . Det fanns inga jag ville ha . Fint var det iallafall och berlockerna kommer med tiden !



Imorgon ska jag träffa Sandra - en hel dag på stan och förhoppningsvis en massa handlande ! Det är ju rea ! 
Mina 6500 kanske jag borde spara - men de tär ju så kul att slösa ! 
Man lever bara en gång ! 

Dags för sängen - en rolig men tuff dag väntar imorgon !

Sov gott !  


Allmänt // 1 kommentarer




Maria

Sv: ja visst är den :) hihi

2008-12-30 00:04:14 http://marianehvvonen.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!