Beachvolley DM;

Publicerat 2009-04-23 06:57:45
God morgon !

Kvart över 11 kom jag i säng igår kväll efter att ha suttit upp & pluggat sen 6 - ändå hann jag bara med 3 uppsatser men det är en bra bit på vägen ! En av dem råkade jag glömma av att spara eller något eftersom den var upphämtad från min mail - så den försvann ju där vid 10 när jag trodde att jag var klar. Det var absolut det värsta som kunde hända !
Men nu är det klart iallafall .

Vet ni vad det är dags för idag? BEACHVOLLEY DM ! Gymnasiet spelar idag medans högstadiet  hade sin chans igår.
Det ska bli sjukt kul! Vi var rätt duktiga sist  & då spelade ingen av oss - nu är vi änd 3 av 4 i mitt lag som spelar i år. Grymt skoj !

Ska sticka om en halvtimme så jag måste skynda på !

Ha en bra dag !


(Har inte många bilder på min bärbara, så här kommer en bild från Rhodos i somras! Underbara resa!)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!