Måndag 090413;

Publicerat 2009-04-13 10:08:20
Go' Mörra ! som dom så fint säger i Allan (=alingås that is!)

Haft en bra helg ? Min har varit lite halv lat men det är mycket plugg som har behövt göras. Nu börjar ju en ny skolvecka med nya tag !

Som avslutning på lovet så ska jag ha kladdkake-competition med Robin som anser sig vara världsbäst på kladdkakor, så vi får väl se hur det slutar !
Sen ska jag förmodligen in till stan & käka middag med Ina & gå på bio - en typisk mys tjej kväll !

Denna kommande vecka kommer innehålla en hel del plugg & jobb så det blir inte mycket fritid över. Imorgon väntar 3 prov - matte, tyska & spanska - 3 inlämningar i Företagsekonomi ska vara inlämnade på onsdag & sen jobbar jag fredag, lördag & söndag.
Man får ta vara på dom få lediga dagar man har !

Nu ska jag ut & ta en spring runda innan jag trycker i mig massa onyttigt !
Ha en toppen dag !


(maskerad bild för 1½ år sen)

Allmänt // 1 kommentarer




Nathalie.

Åh tack så mycket :))

2009-04-13 17:37:48 http://hakunamatata.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!