Smile;

Publicerat 2009-04-04 12:20:54
God morgon !

Efter att ha gått och lagt sig vid 1-halv 2 inatt så vaknade jag upp kvart över 9 och var, konstigt nog, väldigt pigg !
Inte nog med det, solen sken ute och jag fick se några barn leka i t-shirt på lekplatsen nedanför.
Tog en promenad ner till havet och satte mig på bryggan ett tag - så otroligt skönt när ingen är där utan man hör bara fåglar och vattnet i stort sett.  Flyttar jag utomlands så är det en självklart sak jag kommer sakna ..

Vi var ute & åt på PastaHouse (tror det stavades så iallafall, så eller Pastahaus... hursomhelst) - verkligen ur gott !
Det blev mycket prat om mormor, Hans, pedofiler & ticks - en udda blandning måste jag säga, men jätte roligt !
Tack för en mysig kväll !

Nu ska jag dra på mig arbetskläderna & försöka få i mig lite mat innan jag går till jobbet. Jag är nog den miljövänligaste som finns ..

Ha en underbar dag i solen, Göteborg !

Vi hörs senare!

Peeeace !


(hit vill jag. Någon som är på?)
bild lånad från thailandbilder.com

Allmänt // 2 kommentarer




Viktoria

Svar: har också läst om något sånt men det är iallafall inga sanna rykten vad jag vet iallafall och tror inte dom är sanna heller.

2009-04-04 13:13:52 http://becoolsodapop.blogg.se/
Anonym

härlig bild

2009-04-13 17:03:11 http://kittygitty.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!