Torsdag 090416;

Publicerat 2009-04-16 20:41:57
Jag är helt slut. Min mage värker från all träningen medans benen skakar av all mjölksyra. Hur underbart är inte det? Då känns det ju att man har kämpat ! Det var bara jag & Marigona på träningen idag så det blev lite privatlektion av det hela. Vi hade jätte kul & tränade på allt som behövdes i stort sett.

Resten av dagen har varit helt underbar - kom i och för sig till skolan imorse & hade matte med min spanska lärare ... Han är i grund & botten från Bolivia så hans svenska är ju inte på topp kan jag ju lova. & han är grym på att skriva av från boken. Känns lite värdelöst att ha lektion med honom faktiskt. Men men, så är det ibland.
Sen hade jag inte fler lektioner under dagen eftersom min engelska & företagsekonomi lärare hade fotbollsturnering med några från skolan. En heldag i solen med andra ord !

Nu måste jag dyka ner i mina böcker & sätta igång med uppsatserna . Känns som om det behövs.
Någon som har samma öde som mig - det där med pluggandet ?

God natt på er ! <3


Allmänt // 1 kommentarer




" Robinson Anna"

hihi tack tack ;) fin blogg du har !!! kraam

2009-04-16 21:43:36 http://annalundh.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!