David Jones After Work

Publicerat 2009-12-04 05:56:26
Hejsan Hoppsan !

Jag är ledig i 3 dagar nu ! Woho, långhelg ! Känns skönt & nu har jag åter igen tränat 5 dagar i rad så nu blir det till att vila 2. Efter gymmandet idag så gick jag för att basta också - först i en ångbastu & sen i en "vanlig". Måste säga att det kan vara riktigt avkopplande ibland & sen känner man sig som en ny människa !

Idag ska här städas, plockas, tvättas & slappas, haha ! Men senare ikväll så ska jag & Robin in till stan för ett avskedskalas som är för en av mina gamla kollegor från David Jones - den man minst anar ska sluta, det känns lite konstigt. Vi ska iallafall in & ta en drink innan vi åker hem & ser på en till Sagan om Ringen (det är min plan ! Haha!) . Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, men äppelkaka ska det bli iallafall någon gång under dagen & på söndag, ja då ska vi på utflykt ! Mer om det imorgon !

Nu ska här ätas för konstigt nog så kurrar magen redan efter 3½ timme ...
Ha en bra dag !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!