Drömfrukost

Publicerat 2009-12-28 01:16:46
Så det blev ingen film igår. Varken jag eller Robin var på något långfilms-humör så vi kollade på vänner istället & läste en stund.
Jag måste då säga det; korsord, suduko & att läsa är då väldigt underskattat ! Det får tiden att gå snabbt & är väldigt lugnande.
Nu står Robin i skafferiet & rotar fram sig något att äta - jag var ju uppe vid 8 för att ta en promenad (i regnet kanske ska tilläggas?) & fick därför också äta frukost själv. Åh, vad jag längtar efter en gemensam frukost - det får vi planera in ! Med melon, frukter, bär, pannkakor (till Robin) & annat gott. Färskpressad juice kanske?
Gud så jag svamlar. Lika bra att jag ger mig iväg till jobbet ...

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!