Old Dogs vs. Avatar

Publicerat 2009-12-28 23:10:03
God morgon !

Jag hade ju tänkt att detta skulle bli ett lite längre inlägg, men efter att ha kollat runt på filmer som vi ska se på bio ikväll och lite löner, så blev klockan mer än jag räknat med. Jag ska ju till jobbet igen ...

Idag jobbar jag bara 4 timmar vilket är en riktig befrielse ! Efter jobbet ska jag möte upp Mandi för att köpa present till Ken - det var ju trots att julafton för typ en vecka sedan, haha ! Sen ska jag & Robin träna innan vi drar iväg på bio. Vi ska se Old Dogs - den filmen med Robbie Williams & John Travolta - tror att den kan vara ganska rolig :) någon gång snart så måste jag dock se Avatar - den ska tydligen vara något att se ?

Nepp, nu måste jag nog ta tag i det här med att borsta tänderna, jag har blivit lite för slö på morgonen :)


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!